Wat kan So Story voor je doen?

Voordat jouw klant een product of dienst koopt, draait het brein op volle toeren. Wat zorgt er nu voor dat iemand voor jou kiest? Het zijn vaak onbewuste processen in het hoofd die getriggerd worden door een goed verhaal. Pakkende communicatie. En dat maakt So Story. Direct, sympathiek en met de juiste online verleidingstechnieken. Zo krijg jij (meer) blije klanten.

So Story maakt of verbetert jouw verhaal

Ik ben geen robot, maar een mens
  • Creatie van content voor de juiste doelgroep
    Overtuigend, met de juiste triggers en vriendelijk voor de zoekmachine (SEO).

  • Optimalisatie en eindredactie van jouw communicatiemiddelen
    Denk aan een check op gebruiksvriendelijkheid en tekstkwaliteit met het So Storyboard.

  • Interactieontwerp van jouw webpagina’s
    De indeling van de homepage op de schop of een nieuwe structuur voor je hele website.

  • Bedenken van creatieve concepten
    Zoals content voor jouw campagne, uitingen voor social media of een pay-off voor jouw product of dienst.

  • Schrijven van prikkelende en opiniĆ«rende artikelen
    Bijvoorbeeld een reeks thematische blogs of een periodieke column.

Wie is So Story?

So Story is Stephan van Irsen. Copywriter met creativiteit en contentspecialist met marketingkennis. Liefhebber van ultiem gebruikersgemak en menselijke communicatie. Helder en effectief. Mijn bouwjaar is 1983 en ik woon in Utrecht. Meer weten? Mail-app-bel! Ik help je graag verder.

Stephan van So Story

Mijn ervaring

Ik heb 15 jaar werkervaring in de wereld van online content. Mijn expertise en enkele thema’s waar ik vertrouwd mee ben:

Expertise
(SEO) Copywriting
Website usability
E-mailmarketing
Contentpersonalisatie
Contentmanagement
Branded content
Social media (organic en paid)
Klantcommunicatie

Thema’s
Ondernemerschap
Gezondheid en duurzaamheid
Financiƫle wereld
Verzekeringen
Personeelszaken
Reizen en vakantie
Kunst en cultuur
Evenementen en festivals

Het verhaal van So Story

Een beetje geschiedenis…

De 80’ies en 90’ies
Geboren met een pen in de hand. Als puber buurtkrantje opgezet en vaste reporter van de sportclub.

De 00’ies
Studie Marketing & Communicatie met specialisatie Copywriting & Storytelling afgerond. Stage en daarna vast in dienst als redacteur bij Getaway Travel (4 jaar). Vervolgens aan de slag als contentspecialist bij SNS Bank (2,5 jaar). In 2009 populaire woordgrap-community gestart (met eervolle vermeldingen van o.a. De Beste Social Media).

De 10’ies
Diverse interimklussen, bijvoorbeeld als redacteur bij LVB Networks. Daarna begonnen als contentspecialist en later contentmarketeer bij a.s.r. (7 jaar). In 2015 de opleiding Digital Marketing Strategy van Beeckestijn Business School afgerond. Dit jaar gestart met contentbureau So Story en als blogger voor Marketingfacts.

Kennismaken?

Ik help je graag.


I'm So Story